Friday, January 04, 2008

paDan mUka


keJadian pg taDi sebeNarnYa... ceWahhhhhhh... keJadian tUh... keKekeKe... tgH sYok2 aKu dRivE g keJe, sMpai kat seRi aLam Lebih kuRangLah, jLn a biT stuCked, aKu maSuk LaNe kiRi cOz geRak sKet... dePan aKu BmW n LoRi geDabak Nya beSar... teTiba aDe saTu keTe iSwaRa aeRobek maSuk kiRi aKu (baSI jLn) nak oVertaKe BmW tuhLah, taPI tak LePas cOz baSi jaLan tar TuH dah jaDik taNah meRahnye jLn yg BanYak LubanG2 tuh... kuNun nak overTake aKu gak, nTah naPe aku nYe tiNg toNg teRLebih aGaknya, aKu tak bg dia maSuk... maRah sungguh aKu, dia inGat aKu poMpuaN dia LeH buaT iKut suKa aTi Lah... saBar2 Lah coZ jLn stUCked ma... dia tRy gak maSuk aKu Leh ciLok sKet kaNan n duk gaK beLakang BmW tuh raPat2 sGt... eLok2 LanE cuMa 2 daH jaDik 3 keTe... dia deGiL, aKu Lak takMo ngaLah... heHehehehe... aDer Lak LoRi kaT bLakang keTe tuh hoN2, hOn aKu yg deGiL or keTe Laki TuH yg KetEgaQ pun aKu taTau...

at LasT, jaUh gak Lah aKu nGan keTe tuh beRebut dOk bLakang bMw tuh... smPai Lah berJumpaNYa eMErgeNcY LaNe, dia pUn ciLok iKut LaNe tuh dgn haRapan dPt Lah oVerTakE LoRi2 yg berLambaK kat dePan tuh, aKu Lak maSuk LaNe kaNan... but fRom That siDE aKu naMpak aDer poLIs traFik, aKu daH aGak mesTi keTe maMat tuh keNe saMan, sooN afteR naMpak keLiBat keTe tuh tgH brENti tePi menUnggu... heHehHehee paDan muKa dia... taPi kan, dLm paDa tuh aKu pun tGh berPikiR sebeNarnYa, raSa2 keTe aKu mesTI berGEseL nGan dia taDi kan cOz siDe By siDe tuh... so biLa saMpai kat hoSp, aKu teRus ceK siDe miRRoR aKu, heehheHeheheheh paDan muKa aKu gak, aDEr scRatch sKet taPi taKpe Lah naNti aKu kit kaN dia, boLeh iLang tuh... siaN baBY aku nih, tak pePaSaL Luka diseBabkan aKu yg teTiba tak siuMan... moRaL of the sTory, paDan muKa aKu ngan dia...

19 comments:

abgbest said...

ko ni mmg brutal arzoo .. klu aku pun aku wat mcm tu siap tjuk jari lagi...wakakkakaka

arZOoo said...

kekeke abgbest, tak nengok pun...kunun berlagak lah ngan dia

m i n e r a l . . . said...

story 1...
pernh terjadi kat jelapang tol.. kete tgh sesak berebut ke tol, dh ler hujan.. kete lain sedap2 jer memotong kat lain emergency... org lain beratur elok, diorg buat lg sesak... siap maki nie, tak sekolah punya driver... lps beberapa meter, tgk byk kete tersadai kena saman kekeke.. aku rasa depa ptt kena tahan 2 jam, br dilepaskan.

story 2.
wa pernah bt camtu dulu... siap tgk org tepi lagi... tgk muka driver... pastu angkat2 kening... dlm hati "lu salah ke wa salah skrg" kekekeke

ker "lu sakit perut nk berak"...

~elly~ said...

huhuh....mmg ganehh mung...aku sebengang2 aku pun.. x brani lak nk buat ceggitu..tkut dia tggu aku kt jln memana yg sunyi.. mmpus aku kene.. huh hu... wt ever pung... salute lu la sis... cayalahhhhhhhhhh

arZOoo said...

tun,
story 1
time kat ampang dulu....satu moto tetiba dari simpang dia terus masuk jln besar yg kete ku lalu tuh, hampir2 nak gesel moto dia, nasib baik sempat elak n aku hon dia..dia leh tunjuk penumbuk, time tuh aku pun marah, aku tunjuk penumbuk kat dia balik... byk gak lah dia sumpah aku agaknya sebab mulut dia terkumat kamit, aku pun sumpah gak dia walaupun tak dengar..pe dia ingat aku pompuan pkai tudung dia leh buat ikut suka ati, silap banyak lahh...kekekekeke...

elly,
ermmmm... alah elly aku pun kgkadang cilok gak but nengok tempat lah, lepas tak lepas, nyusahkan orng ke tak...ini tak mamat aeroback tuh, pakaiiii ikut kepala dia jek...maner tak aku hangin...kgkadang nih, ble dorng nengok pompuan yg drive, dorng salu pk kite lah yg paling slow gle babas, skema , boleh kitai but kgkadng kene tunjuk gak yg kita ni such a gud driver setanding ngan dorng, byk cantik ngutuk kita jek...

Anonymous said...

wahh.....caya lah
Ni mesti adik beradik gengter gak nih!!
Walau apa pun hati2 bawa kete tu,bukan ape kite kene negok gak sape c mmat tu takut2 nanti c mamat tu tergolong dalam kategori samseng jalanraya plak,kita gak yang susah..Zaman skarang ni bukan leh kira sgt,,, undang2 hanya kuatkuasa mase ade polis saje kat tempat tu,kalau takde diorg lah yg wat undang2 sendiri tau. Itulah kenyataan nyer,jangan sampai kite jadi mangse plak k.Gurau2 gak, tapi bab2 mcam nie kita kena hati2 bukan ape bende yg macam ni dah byk terjadi.........
(ngatukkkkk nyerrrr) kat tempat keje nih

Abg H

arZOoo said...

ehehheeh abg h, takder lah sampai gengster...btul tuh, nak hangin pun kene nengok gak kete saper, kalo celoreng byk n muka ala2 tak siap, tak jadik lah nak hangin...let go jekk..kekekekeke... wa pun tau takuttt weiiiii

Anonymous said...

cik azu..

berhati2 di jln raya..

~nyamoque~

jaketbiru said...

.. yahooooooooooooo...
menang jadi arang... kalah jadi abu..

dah bedentum nanti.. satu sen tak guna...

Anonymous said...

astagaaaa...
biarla dia overtake...
ntah2 dia tak tertahan nak tercirit ke...
kan dah calar kete ko...
sian aku...

keh keh keh...

arZOoo said...

nyamoque,
ehhehe.....okok nyamoque, nak behave lah nihh...tengkiu2

nide,
terasa insafff nih..astagaaa.....

cool,
ermmmm..sian kat cool ker, camner leh tetiba tukar hak milik nih ek..wakakaakakkakak..ampesss cool

nanies said...

wakakak gesel ek weii kesan yg kena simen tu dah ok lom..wakakka..sib baik ko dah ok skrang kalu tak cam dulu tak lalu makan keta kena gesel..tapi yg tu salah ko jugak sape suruh kedepan orng reverse..tapi aku leh imagine camne ko nengok geselan kat keta ko tu...wakakka....ermm nak tnya lagi sejak bila lak ada word verification nie...hemmm...hemmm

arZOoo said...

wakakakaaka nani...tang gohead gostan tuh kira ampun lah weiii...1st day bwak kete ma....maner tak kelam kabut dunia aku..la nih dah ok dahh..almaklum, byk scratch dah, aku nak antar cat n ketuk yg kemek coz van langgar aku dulu tuh...ko nengok lah brand new nnti..errrrr..word verif tuh aku try n error lah...kang nengok lah aku letak tumb print verify lak..wakakakakakakakkakakak

nanies said...

ohhh try in error ke saje je ko error kan..sekeh mau ka..ermm mana mf.f,..long time no c here..bz ek dia...hermmm...

arZOoo said...

wakakakakkaka nani....tau takper..ermmmm..mr f ek, dun ask coz i dun know either..hehehheheh...people comes n go kan......naperrr??? rindu ker, wakakakakakkakakakakakak.... ermmm...kat ner ko bukak blog pepagi buta ni, bilik bos ek, dah boleh ker...

Anonymous said...

Hai Azu

What a long time i am not leaving a messages here , really its doesn't mean i am not reading you blog... just late you you must be so busy i am already missing the updated coretan hati you hehehe espp the trip to the place of tankuban perahu -.

Just to quote a poet

--We can close your eyes to realities but never able to close our our eyes to memories --

especially sweetest memories and the times we take to talk on the phone for hours....just missed it very much the moment we share together even only on the phone

Hope i will have the courages to pick the phone and just call you. The sweetest memories never stop lingering in my heart...

See you again Azu

Just the best for you

Bye

FAZ

arZOoo said...

ermmm...panjang umur, baru jek nani sebut2...quite long time gak u menyendiri ek faz...hehehehe... miss gak nak kaco2 guro2 ngan u on the phone, n im sure eberibodi also miss faz gak kan nani kan nide kan fren..heheheheh...sori ek kalo ader yg terkasar bahasa or terkecik ati, mulut ni memng takder insuren, ekekekekek...btw, dun worry soon i'll update...bandung, jakarta story n ofcourse tangkuban perahu... welkemmmmm back...

nanies said...

alhamdullilah...terjawab pertanyaan aku ek...hermmm welkam back faz..kenapa perlu rasa takut jika niat di hati benar2 ikhlas..kenpa perlu takut jika yg di kejar bukan bayang2 mu sendiri..jgn lah cepat mudah mengalah..:)

Anonymous said...

faz???

saper ek???

rasa cam competitor jer nih...

ehemss...

keh keh keh...