Friday, June 06, 2008

6tH jUnE



HePi beSdaY to Me
hEpi beSdaY tO mE
HePi beSdaY to Me
hEpi beSdaY tO mE

...........................................................................


yeHaaaaaaaaaaaaaaaaaa... maKin menGinjaK tinGGi taNgga uSia aku nih... it dOes maTTer or it doeSnT maTTer, erMmmmmm... tak kiSah arRrrr... aGe is JusT a NumBer, waKakakkakakaka, kaBer tUa OooO... yG peNtiNg haTi muDa... kEkEkEkEkE...


SianG taDi taUfek, naHa, waJi, fiZan buat suRpriSe uTk aKu n waTi... beLikan aKu keK besDay... teRsuRpRiseeeee beRuk gak aKu sMpai maLu pun ye gaK... tHanks GuYs... aNd aBes gak MuKa aKu keNe kek, taUfek buat, hUh derHaka nYe aDikkkk...


aNywaY... taHun ni seGaLa haRapan n iMpian aTau anGan2 hoPefuLLy tuRn as i wiSh n oFcourSe God wiSh... baNyak benDa yg aKu haRapkan, imPikan n aNgankan LeWat keDewaSaaN ku... InsYaALLah...


p/s taUfek msg tadi, sUh aKu cPat kawen seBab dia nak kaWen dah...ceHhhhhhhh amPesss tuLLLL

13 comments:

jaketbiru said...

selamat hari jadi sayanggg...

menginjak tinggi...
bagus-bagus...
harga saham turun ler sikit.. dah jadi barang lama kan..

p/s tinggi harapan ku bila barang makin murahhh... (antik mahal ooo)

Nuts@Kacc said...

HAPPY BDAY AZUUUU....SMOGA PANJANG UMUR DAN D MURAHKAN REZEKI N SMOGA APA YANG D CITA2KAN TERCAPAI...

PSTTT....SHAIRI BAGI HADIAH APA??...HEHEHHE...

Anonymous said...

hapi besday to u n god bless u,semuga harapan dan angan2 yg diimpikan tercapai hendak nyer....
terima lah hadiah yg tak seberapa ini...( muahhhhh... )he hee

"Allah selamat kan kamu...
Allah selamat kan kamu...
Allah selamatkan tapir ku ini....
Allah selamat kan kamu....."

arZOoo said...

nide,
tengkiu2...aikkk, ader plak...barang lama makin tinggi skrng k.weeeeeeeeeee

lia,
tengkiu gak lia...aminnnnnnn...huh, shairi lagi fofular dari aku nih, mane leh jadik

kuli gomen,
tengkiu2....errr errrr errrr..nak terima ke tak nih ek, cam tak ikhlas jek bg hadiah tuh, wakakakakakka

Anonymous said...

Huhuhu...hepi belated burstdayy..sorry lerrr baru ni jenguk blog hangg....haaa sendiri mau ingat laa yerr...awak tuhh dahh TuA walaupun hati nampak mudaa....heheheh

Anonymous said...

Happy belated burstday! Sorri baru laa nik jenguk blog hangg....dahh TuA rupernya diaaa wakakaka....khawin laa sebelum anda dikhawinkann ahakss!

Mr Cool said...

Hepi Birthday Arzoo...
Yang ke 23 ek...

Alamak!!! dah kena suruh kawin dah arzoo ek...
Duit cool pun cukup dah ni...
Errr... tandatangan akak jer x dpt lg nih...

keh keh keh...

arZOoo said...

shark,
wakakakakak..tengkiu2....errr sila kaber ayat tua tu ekk..kekekekek

cool,
tengkiu2..errr err err errr tanyer akak ekkk..takuttttnyerrrrr..waakakak

Anonymous said...

appy besday...2 u....
moga dimurahkan rezeki, dikurniakan kesihatan dan dipanjangkan umo....

nanies said...

ello pren aku rasa aku dah wish dah ritu..spptnya ku nak celebrate besday ko ritu..tapi di sbbkan incident yg tak dapat di elakkan tuu dan kita pula dah penat maka tak ada lah surprise tuk ko..anyway..wish u all the best lah..pasal jodoh aku tak mo komen bebanyak sendiri mau ingatlah...

Anonymous said...

hai Azu


Happy birthday dear ....hope thing will aways be wonderfully for you.
Its so long time i dont leave a message here but am alway be here to see you.

Hopefully all the wish will come true and will never stop pray for you

bye

FAZ

Anonymous said...

hai Azu


Happy birthday dear ....hope thing will aways be wonderfully for you.
Its so long time i dont leave a message here but am alway be here to see you.

Hopefully all the wish will come true and will never stop pray for you

bye

FAZ

arZOoo said...

mengkuang,
thanks, aminnnn..

nani,
wahahahaha..surprise lah sgt, ari tuh jek ko ngan aku dah ckup terkejutt..weeeiii aku nak present pos....

faz,
eheheheh tengkiu2 too...