Thursday, November 13, 2008

aLahaiiiiiii...


mLm tuh aKu daPt sMs keRamat daRi big boSs aKu Lah saPe LaGi... suH aKu n A feW pRojeCt teAm meeTing uTk puNah raNah & kaCau biLau KaN dePt aKu nih & tuRned inTo thEMe nuSanTara at 1St noW dah tuKar rOman & cLassiC stYLe Lak... dePt aKu keNe tuKar naMa jaDik pHySiotheRapY n Spa cenTer... eRkkkKkk, caM naK terBErak BatU aKu tiMe tu... baTU pun tak sEkeRas beRak aKu tau... haRi tuh juGak LeVeL aKu jaDik paDang jaRak PadanG temBak, haNcussSss... taPi LePas tUh geRenTi cuN seHhhh...


yAng paLing menGGeruN kan aKu biLa big boSs kaTa,
"aZu, u G coUrSe ni on 17tH kat UtM, uRutaN traDitiOnaL sLpas berSaLin for 5Days, we wiLL staRt tHis seRviceS sOOn afTer u caMe baCk".


peRghhHH... tu daH buKan beRak baTU LaGi, dah SerUpa kaTak keNe fiRe nGan haLiLintaR memBeLah buMi dah... MaMpus aKu weiiiii... jaDik biDan moDen ngUruT orNg beRanak, aDEr aKU yg terBEranak caCing Lak, maNa taK NyA, menPower aKU soRng... aLaHaiiiiii, sekSa Nya jiWa... taPi aKu keNe bWak makCik biDan soRng puLak... LanTakLah, aKu pK diRi aKu yg maHa banTut Jek nih, orNg LaiN bLkng KiRa...


eLok2 HR aKu seTeL suMa haL2 yg seWaktu deNgan Nya, aKu dPtLah puJuK kiRa OM aKu Lah tuh nak dRive sBab 5haRi, maNe taHan naik tekSi jek, paYahhhhh... nak berAmBu ramBa nGan naNi KanG dah keNe keJor nGan aNak kanGaroo Lak... duk oTeL Yg kiRa aKu NamPak Lah suNgai kLang kat Tgh2 tuh Kan, aGak NYa Lah Kut... keKekekekek...


2 haRi LePas aKu g Lah hiNt KaT OM aKu bgTau nnTi aKu NaK aMik moNey moNey moNey buaT paYung seBeLum huJan, kaiS paGi maKan PaGi aKU nih... dia taNya beRape, aKu cKap 2k ckUpLah uTk 2 oRng terMasuk feEs poNdok buRuk NgaN roti keRing n miNyak voLvo taNK aku Tuh... kekekekeke


tuP2 dia bOLeh kaTa, huh baNyak nih totaL utK g cOurse tuh, keNe bond... aKu mCm terkeNe kaREn jek time TUh... seRUpa tiKus terMakn racUn dok tergedik2 tunGGu aJaL pasTuh terjaTUh Lak daLam LoNGkang NGan tercuNgap2 nYa... maNa boLeh, aKu takNak... pUaSLah berTekak aLa2 aGoGo, dia nak bOnd Gak seTahun, toTaL couRse tuh 1800 inggit jek camPur NGan segaLa2 nYa tak sMpai 3K seKaPLa... dah Tuh kaLO bRenti keNe Lak bYar 30k... ya aMpun, caM nak guGur ramBUt aKU... aKu Nak BYar senDRi coUrse tuh dia takNak Lak, dia Nak iKat aKu gak, saYang aKU Lah tuh yg tak bRape Nak ceNter nih, caM maDhuRi diXit Lak, wKakaKakakkakaka... aKu takNak g CourSe tuh takLeh Lak cOz biG boSs yg Suh... aKu mMg takNak boNd2 nih cOz maNe Leh pRedict fuTUre LaGi2 aKU nih POmpUan Lum SEttLe doWn Lagi, tuP2 aKu kaWen orNg uGanda, Hah saPe Nak jWab... waKakakakaKakka, caM aYat gaTaL jek...


LaSt2 biLa nenGOk muKa aKu yg McM tak SiaP nih... dia kata tanYa biG boSs dLu, ikUt naSib aKu Lah kaLO biG boSs kata tak bond so aKu oRng yg paLIng berTuah... aGakNYa big boSs aku tGh mOoD baik kaTa tak Yah bonD, aKu g sOrNg jek, makcik biDan tak Yah iKut... taPi OM akU taMbah Lak aYat poWer, aKu tak Yah duk poNdok buRuk tapi down daRi tuh yG haRGa dia 50 inGGit sehaRi... waKakakaakakak maNer naK caRI weiiiiiiiii... maRah aKu Lah Tuh... aLahaiiiiiiii, tibai aJerLah aKu duk bWah jamBatan, maNdi aiR suNgai, kekekekeke... yg penTing tak Bond...





12 comments:

Nuts@Kacc said...

meh sini ko kasi aku jmpa om ko tu...aku luku2 dia ngan slipar jamban st...baru dia tau sedap ke tak bau slipar...heheh...

bond2...apa dia ingat ceta james bond ke...

jaketbiru said...

.. kalau nide.. suruh jer OM ko tu gi course tu... biar dia dok bawah jembatan.. beranginn oooo...

Anonymous said...

yeah..yeahhh..azoo jd bidan....tak yah susah2 lg cari tukang urut dalam pantang pas ni....heheheheheh

arZOoo said...

lia,
keekkeke liaa...tunggu aku abes kursus ek lia, aku yg rasa cam nak ketuk pala aku ngan selipar jepun, btul ke tidak apa yg aku lihat nih..aku rasa dah mcm tahap cipan bertanduk duk cnii..uwaaaaaaaaaaaaaa..tolon2

nide,
heheheheh nide...ermmm ni dah 10x ganda berangin dah nih nide, kapala gua berangin weiiii...

df,
no probs kak df, tapi sedia kan ongkosnya...takderr cincai2 kwn2 adik beradik sedar mara segala..wakakkakaka

abgbest said...

fuyoo arzoo..jd tukang urut professional.. best tu.. leh offerkan diri jd 1st patient/customer ke?.....

arZOoo said...

errrr..errrrr..errrrr...abgebst dah bersalin ker...wakakakak ampunnnn

abgbest said...

ish arzoo ni...owang baru bersalin aje ke kena urut?....

byk umah urut kat kl ni psl ramai org baru bersalin ke...hehehheh

arZOoo said...

ishhh abgbest nih....yg orng g kursus kat kl ni mmg urutan traditional slps bersalin lah...aiyaaaaaaa

jaketbiru said...

perhhhhhhh zzzz... terranya.. df mengandonggg... wooiyooo

nanies said...

hahahahha...aku nak gelak nie...bukan sbb ko jadi tukang urut ..sebab kenangan kau semasa kat kl ritu...hhehehe...

arZOoo said...

nide,
heheheheh..ampesss nide

nani,
wakakkakakakak..sian kan aku nani..perghhhh..sungguh tak dapat ku lupakan tdo berselimutkan telekung n tak kuar g toilet semlman..huhhhh

abgbest said...

ye ke nide?... fuyooo ZZZ & DF yg tu make in bangkok ke..or make in kuantan aje...wakakakak

azoo , ko leh la wat test run ko punya skill tu kat DF nnt...