Tuesday, June 26, 2007

HatiKu MaSiH diSinI


'tUt! tUt!'

'TuT!! TuT!!' pAgI-pAgI bUtA dAh BuNyiK tEpOn nIh, RunGuT aKu...

'hEllO, gUd MorNiNg, PhYsiO dePt,' JaWaB aKu..

'HellO aZu, roMzI nI.. AwK bZ tAk rInI.. sy AdeR hAL nAk DiscUsS.' peNgeRusi SpoRT CluB aku KoL..


sAh!!!! aDa KeJe yG meNunGgU.. TakPelAh, DaH MeManG kEjE aKu.. cUmA bLe aKu imBaU seMulA CeRita sIlAm, kGkaDang AkU jADi leTIh SeJak dUa MenJak nIh... aKu lEtiH haNdlE PatiEnt sgSornG, tAmbaH leTih nAk ManAge dePt, di darAb lAGi nGan leTIh nAk aTTend mEEtinG, diKuaSa dUa kAn ngAn lEtiH tAnggUNgJaWaB manAge SpoRt CluB... LePas sATu2 beNda Aku NaK kene BuAt... tGh MerAnGkAk-RaNgKak siApkAN poLicy HoSp, aKu keNe terKejAr-kEjAr nEnGOk PatiEnt, daH tUh TerMenGah-MengAh lah aKU MeNjaWAb NgAn AkU nYer bIg boSS pAsAl PerfOrMance DePt.. TamBah sEmpUt ble kelAb keNe buAt mcM2 prOjek... haBis BowliNg tourNamEnt, aeRobiC lAk nak kEne stArt. tak ilAng peNAt laGi, pRojek Ksut STaff dah mEnunggU... belUm puN sETel, yG terBarU fAmilY dAy on 19th aUg 2007... taPi Aku AdeR GaK masA chAttiNG kAn... wAkAkAkAk.... NGulAR tetAp AdeR...


AkU masIh tErkenAng raNcANgAn AwaL aku kESiNI... kE buMI pAsiR gUdANg dAri BumI aMpaNg... keNapA akU kesIni??? huhUhUhUhU... aPa jaDi lepAs aKu keSinI??? tUUuuuuttttTTT... seNsorEd oOOo... cUma Yg pAsti pEnghIjrAhAn ManuSia BernAma aZu meNgunDang PaNas mEntAri, riNtiK huJan dAn AllAh menghAdiAhi aKu siNar PelAnGi... dAn akU tAu, seLagI aKu bERnyAwA putArAn iTu aKan TeruS MenGeliliNGi hIdupku... SemogA sInAr pElANgi ItU AkAn tEruS ADer kErAnA hAtikU mAsih Di sinI...

10 comments:

Nuts@Kacc said...

sinar mentari senja,..mendung menyelubungi,..menikam jiwa..
kau hadir bagai mimpi,..laksana embun pagi yang menyirami...

go azu...u can do it..

Nuts@Kacc said...

alamakk tak pasann la aku yg pertama...yea yea...aku no 1...yea..yea...

Redbloodsnow said...

Assalammualaikum, kak aju
menyelit kat blogs kak aju ah jap :P

=> Salam Perkenalan

luv,
Zie

arZOoo said...

lia,
wakakakak...u r always no 1 in my heart...insyaAllah

zie,
hai..salam perkenalan gak.. u r most welcome k.

Anonymous said...

lorrr..ade lagi maaa yg lom didarab n ditambah...wat post nih pe kes?..wakakaka.wakakaka.pape pun jgn x mblogkan diri..woahhhh..tercampak kat bumi pasir gudang ek..tros dapat pelangi..semoga pelangi tros menyinari duniamu..hehehe..cian ngan member sekandangkan..masih lagi kat bumi ampang kan..aduhhh!!!

m i n e r a l . . . said...

walau dimana sekali ko tercampak, hatta di mustari sekalipun, pasti pelangi menyelubingimu...kau sendiri umpama pelangi yg mewarnai situasi....
perhhhhh sila cakap aku pandai buat ayat, 3 hari pk nk tukis nie tau :)

btw... yihaaaaaa arzooo u r the great

arZOoo said...

adam,
wakakaka...pelangiku baru acah2 nak kuar ke tak,kuar ke tak..keekkek...takper member sekandang dah lari kandang tuh,jumpe ramai kwn..kira ok tuh, takderlah terperuk dalam kandang jek..

tun,
pandainyeeeeeeeeeee tun (ikhlas ke tak aku nih). wakakakakakak..thanks 4 someone special like u..heehehhe

jaketbiru said...

bertuah hidupmu azu dengan warna-warna pelangi.. glemer..

Anonymous said...

Setiap perjalanan kita ditentukan oleh NYA..kita manusia hanya menjalankan tanggung jawab yang diberikan...buat lah dengan ikhlas ..insyallah akan mendapat kemanisan dimasa akan datang yang tak dapat dinilai.....


DF....

arZOoo said...

nide,
yehhhhh..im so lucky 2 huv u by my side nide.....wakakakakak...pulakkkk

akk df,
insyaAllah kak..welkem2 silakan masuk yek kak..hehehehh