Thursday, June 28, 2007

LeTihNya AkU

LeTihNya AkU...
mEngUkiR sEnyUm Di bIbIr gEmBIrA

WlAuPuN MaTa BerkAcA DuKa

LeTiNya AkU...
mEmAkSA bIbIr MelEbAr TaWA
SedAnGkAn AiRMatA mEngAliR LukA

LeTihNya AkU...
berDiRi gAh mEnGGaLaS bEbAn dI bAhU
HakIKatNya aKu TerSunGkuR kE Batu

LeTihNya AkU...
mEmUjUk jIwA nAn lAra
SuNggUhPuN peDih MenJeruk RaSa

LeTihNya AkU...
mEnuTup CaRIk Di kAlBu
NamUn hAtIkU TerbElAH BerIbu

LeTihNya AkU...
kERAnA hAtI kU tEruS tAbah
KerAnA jiWa kU TetAp sABAR
kErAnA AkAl kU tAkkAn GoyAh
LeTihNya AkU...

6 comments:

jaketbiru said...

hmmmmm sebaknya...
letak lagu background dari mawi bertajuk kian..

Kian jauh
Kian hilang
Kasih antara kita

Nampak tenang
Pada zahirnya
Tapi batin terseksa

Yang terguris tak nampak dimata
Yang terhiris terluka
Sesekali terbit air mata
Tahan sebak didada

Ke manakah..nak dibawa
Resah kian melanda

Di manakah
Hendak ku khabar
Pilu di dalam dada

Bila kasih di hujungnya nyawa
Rasa ingin dimanja
Perasaan pun kian tersentuh
Bila rindu ini berlabuh

*Apakah yang dikejar dalam hidupmu
Berkali ku kata padamu
Kita singgah di dunia yang sementara
Penuh tipu daya

Yang kekal
Disana
Biarlah..kita bersama

Usahlah
Hanyut terus terlena
Kerana dunia

Pada aku masih ada
Kasih belum terhakis
Sebenarnya..sudah lama
Ku sungguh berkecil hati

jaketbiru said...

yess... ko no berapa kali ni kacc?? hahahahahahah

Nuts@Kacc said...

penat?minum la kopi super merah jambu.....hehehhe...

hampehh ko nide...hehhehe

m i n e r a l . . . said...

letih baca tulisan kecik besau nih...kekekek... cool bebeh, jgn drungut..senyum jerk... jgn dibentak2...senyum jer..jgn diikut sgt kalau tak bole senyum lagi okeh :)

p/s : senyuman tapir mmg menggoda...sib baik tak tergoda.

Redbloodsnow said...

byknyer keletihan neh kak aju..ekekeke..zie nk gak ah wat gurindam jiwa keletihan neh..wakakaka..

arZOoo said...

nide,
aduhhh...menikam jiwa lagu itu..wahahahahahha..anyway tengkiu bro

lia,
wahhhhhh...tuh kira powerrrrr,power power aku nih..kekekekekekk

tun,
kecik besau tuh seni tau,u know better rite..hehehehehe...aiseyyy, melepas lak kalo tau awal2, dah goda dah..wahahahah

zie,
huhuhuhuhu...nnti akak buat lak gurindam ala2 kekuatan k...kuikuikui