Tuesday, September 18, 2007

aMpesSS tuL aDik aKu nGan NaNi....waHaHahaha

paGi td maSa tGh sYok aKu driVe g keJe saMbiL dgr kiRan, aC nGan haNi berCeLoteh kat raDio, aDik aKu kat seBeLah teTiba Ckap...

'anGah gi Lah caLL'... aKu Lak terPinga-piNga...
'naK caLL saPe???'
'tuHhhhhhHH....', saMbiL dia munCungkan muLut ke aRah raDio.
aKu yg bLurRRrr pun heRan...aPa ke haL Lah aDik aKu niHhhh...

'tuh haH... berTeMu keKasih LaMa...', LepaS tuh dia geLak...

ceHHhhhhhh...amPes tuL adik aKu nih, ruPanya toPik eRa pg nih, terkeNa kat bTang iDung aKu....waKakakaKakaa aku geLak n seNyum sengSorang... taK LaMa LePas tuh, hP aKu bunYik.. sapeLah yg msG paGi2 nih... ruPa2nya naNi, bLe aKu baCa...kePundeNnnn tuLLL...waKakakKakak

'dnGr toPik raDio eRa..heHe', naNi anTar...

dLm tGh driVe tuh aKu semPat gak bLas...

'waKakakaka..amPess, saMa nGan aDik aKu, siaP soH aKu caLL Lg.'

dan aKu terkeNang paDa perTemuan deMi perteMuan yg tak di saNgka tuh...


seHari seBeLum PuaSa tuH aRi kereTa aKu berSeLisiH nGan kete si Dia yg ke-2 Tuh NgaN peRemPuan mayBe wiFe dia oR seSapeLah, makLumLah baRu lePas kahWen 2 weeKs kut,iTu pun naK bgTau aKu, mangKuk aYun tuL...nTah aPe yg Dia buaT kaT pasR guDng niH...maYbe diSeBabkan ruMah aBng dia kaT siNi, aNggaPan Ku...taPi meMng menGundaNg aMarah aKu ketiKa tuh...jeNuh naNi naK dGr aKu ngaMuk...wahahaHaHa...daN seTiaP kaLi aKu baLik keJe, aKu terseRemPak Ngan keTe dia to fetCh someOne maYbe... naNi aDe cKap kaT aKu mUngKin iNi uJian uTk aKu daRi DIA semPena bLn poSe nih...beGitu juGak dGn tHn LePas... daN aKu aDe gaK cKap kat naNi, wLau aKu berLaga iDung sKaLipun, dia takDer keNe menGena nGan aKu yg memerLukan aKu berenTi or terkeDu dPn dia...he iS noThing...daN dia juGak aDer terjeNgah2 panDang aDik aKu ketiKa naMpak keReta aKu semLm...aDik aKu saMa cam aKu buaT deKkk je...kaLo aKu yg dia nak ngeLak daRi juMpe seJak tHn LePas mCm inSiden ciLok saNa ciLok siNi duLu tiMe terSeremPak keTe aKu kaT tGh jLn, maKa paDan muKa dia coz muKa aKu Lah yg dia namPak Laaa ni... aLhamduLiLLah, aMarah aKu dah berKurang taPi aPa yg aKu bgTau kat enTry 'soaL haTi tak siaPa yg tau' tuh teTap aDEr tau... keNape aKu maRah sgt ngan si Dia ke-2 nih, iTu biarLah rahSia........waKakakakaKakakakakak......amPessSs koraNg 2, terKena aKu.....

14 comments:

Anonymous said...

Aduhhh...
Ingatkan sakit tul lutut aku nih...
Rupanyer sakit lagi ati ko ek...

Keh keh keh...

Redbloodsnow said...

ekekeke...ciannyer ke sakat ngan adik n kak nani..huahuahua

sabau no...

Anonymous said...

Hi Zu

Nice to be able to meet you again here.Just never stop counting my blessing to be able to visit you nice blog. Actually i was here this morning but don't have the ideas and time to leave a messages here. ,by the time i come back there mr cool and redbloodsnow has been here.

well my dear , its quite normal thing to do that we still have the hate feeling to the ex-bf , whereas all the sweet memories and the days when we were together still in our mind.All the hate feeling is because one simple thing " why me ".Why thing not as we hope and wish.The deeper the relationship the most difficult to forget. Some will carry this emotional baggages long after the relationship has ended.

Always love you self first ..and the pain will ease in due time.all the anger and denial will be a matter of the past..nothing wrong with you when the relationship end , so stop the pitying and move forward.keeping all the unpleasant feeling and reaction just wont do any good

You such a nice and wonderfull girl and will never ever short of admirers...

kadang sepanjang perjalan kepahitan dan kepedihan mengajar kita erti warna warni kehidupan.erti menyintai dan dicintai dan erti sebuah kasih sayang. Keep on smiling and you will never short of it


see u then

Faz

arZOoo said...

cool peberet,
wakakakakkaka..thanks 4 dropping by..cool ader,sakit ati terasa ilang...yg ader si tenanggg jekk..kekekkekekekeke....sakit kaki ek cool,aisey baru nak mintak tolong tendang kete sebelah,camner nih... meh arrr cni boleh ku tambah lagi sakit kaki mu...huhuhuhuhuhuhu

zie,
wahahahahaah zie...tuh arr kene sakat tapi takpe, kalo dorang takder tak meriah idup....weeeeee

faz,
haiiiiii...actually,this hate feelings appeared in a different way..kecewa or sakit ati becoz of love relationship ended dah lama ilang but 'this' sakit ati n marah ada with strong reason n that reason im very sure its too difficult to describe...but dun worry,that matter acttually benda kecik yg takkan mengganggu my life...lantaklahhhhh benda2 semak tuh sumeee..wakakakakakakakakak...

Anonymous said...

hai zu


Actually hate feeling , is normal reaction of us human being ...mostly hate will be so nice if will be capped bye revenge...what a good feeling isn't it.

he BEST revenge is to strike back and hit as hard as we could , physically and emotionally. But the BETTER revenge is FORGIVEN.

When we forgive , we don't give the
the man we forgiven the chance to glorify himself ,thinking he is so important and very much needed in our life. just ignore him taht wil hurt them the most hehehe. Alas why do make our heart and feeling crowded with hate feeling... just go on enjoy our life... Kemaafan adalah pembalasan yang terindah (ada lagu tu ke...kalau tak silap )

Just forget it dear , enjoy the good feeling ...

See you then.


Faz

arZOoo said...

faz,
ehehehehehehehehh....dun worry,im the type yg balas dendam but utk memaafkan seseorng perlulah dgn hati yg ikhlas n in this situations masa jek yg tentukan coz orng yg perlu kan kemaafan lebih dari patut utk sedar akan kesilapan tuh but anyway sy dah lama ignore dat person coz rasa lapang sket kepala n takder lah berbuku dalam hati kan....keekkekekeek

arZOoo said...

alamk tertinggal satu benda...
'not' d type

jaketbiru said...

marah tanda sayang...
hmmmmm... ehemmm x 143

wa jeles tau...
tun u jeles tak tun??

arZOoo said...

nide,
errrrr....errrrr....cemburu tanda nya sayang...errrrr...nide jelesss kerrrr...wakakakakkakaak

m i n e r a l . . . said...

err..rrr i jeles nide.. since i teman jumpa si dia yg pertama i dh jeles, huahuahuah... arzoo adik i single n available i kasi hp u kat adik i yerk... ermm tak la sekacak abg dia...tp gagah n rajin skit dr akuh jejejeje.

arZOoo said...

tun,
wahahahaaha..ampesss tun..thanks eh tun coz teman dlukala tuh, si dia yg pertama tuh...wakakakaak..jgn nak buat dajal eh tun...starlite mauu....

Anonymous said...

Untuk adik ku...
A,kum...
Lupa la pulak
he hee
jumpa lain kali lah

Abg H

Anonymous said...

a,kum........
ooo ade cerita disebalik nukilan "ampess tul adik aku ngan nani". mula2 baca ingat ke cerita novel ke ape ke upa2nyer ade kisah cedih yer.. tak pe la dik satu pengalaman tu...itu yg membuat kita matang dalam kehidupan.Jangan sedih2 kalau terserempak lagi dengan c die. C die dah berbahagia disamping gf/maybe wife die yg kita dok teringat kat die lagi wat pe.Mulakan idup baru dan hadapi kehidupan ni dgn tenang.Kalau untk ingat kisah lalu bagi kekuatan pada kita takpe ,kalau nak ingat pas tu kite nak wat keje apepun tak leh,rentikanlah dik, banyak keje lain lagi leh buat.Jangan pandang belakang lagi dik teruskan idup....kita dah ade duit sendiri ,umah ade ,kete ade nak ape lagi...bab hati tu,pandai2 le layan .............
ok dik babaii
a,kum......

arZOoo said...

anonymus,
wahahahahahah...jgn silap pandang silap dengar...kisah putus cinta or wat si eve dah takder lah....no worries...idup mesti njoy..yehaaaaaaaaa