Tuesday, September 25, 2007

HunSa...

eRmmmm....daRi maNe paTuT ku muLa...hunSa meaNs tHat soMeoNe boRn wiTh 2 reProducTive sysTem or 2 organ seKs, aM i righT??? erKkk...aKu pomPuan tuLen k, kang niDe kaTa aKu LaK...kekekKekekek(aMpun niDe)...taPi buKan niaT ku uTk mengaiBkan seSaPe, bah kaN tiDak terLintas uTk aKu meNguTuk ciPtaan ALLah SWT ni...cuMa aPa yg ku PapaRkan seKadar aPa yg terLintas di kepaLa aKu...

for suRe aPa yg ku coreT ni someThing reLated to my Life in tHe hosP...1st tiMe aKu berdePan dGn kes iNi....huHuHUhuu...susPend tak??? taPi it was so simpLe...seperTi biaSa aKu aKan naik waRd to tReat the paTient but suddenLy 1 of tHe sTaff nurSe bgTau aKu yg 1 of my paTient which is neWly reFerred on that daY actuaLLy HunSa...foR me it waS notHing n aKu skAdar beLek caSe noTe paTient tuh...erMmmmm...cKup Lah seKadar aKu menaMakan nya sebaGai saLmi binTi siPoLan ( bukan naMa bTuL k, kang aKu kene suE pLak)...

waRd stAff yg toLak w/Chair ke dePt aKu coz paTient ni acciDent n daPat saKit baHu n tuLang beLikat...sTaff aKu yg samBut coz aKu tgh buSy ngaN paTient Lain...bLe aKu maSuk jek kaT cuBicLe paTient ni nak cek, aKu terpeMpam sekeJap coz naMa daLam ic nye sebiJik pomPuan taPi yg aDer kaT depan aKu tuh seBijik LeLaki, aKu nak panggiL dia dgn naMa aPa??? koRang mesTi heRan naPe aKu mesTi terPempam kan sedangKan aKu dah Tau??? cuMa seBaB dLm haTi aKu tak daPat LaRi daRi terpikiR, kaLo aKu raSa janGgaL, dia terLebih rasa tak seLesa... LanTas aKu memPerkenaLkan diRiku dan dia juGak dgN beRat haTi ku Lirik meNyuRuh aKu meManggiLnya saL seTeLah aKu berTanya naManya. tak daPat nak ku baYangkan peRasaan yg bergoLak dLm diRinya kiraNya dia beraDa di temPat aWam, di pejaBat pos munGkin, bank aTau tiKa ke sinGapore uTk bekerJa... pasTi meReka aKan meMandang 2, 3 aTau berkaLi2 Lantaran naMa di ic pasPort Lengkap berBinTi taPi fiZikaL nYa LengkaP berBin... di TamBah dgn perTanyaan2 yg cePumas mungKin... nTah mCmmaNa perLu dia meMbaLas panDangan mereKa2 yg keLihatan seRong aTau terSenYum sumBing... tak cKup dgn iTu pasTi mereKa2 aKan berKata, aLah 'makNyah or tomBoy kut', hakiKatnya kiTa tak perNah menYeLami haTi seoRng dia yg menGendong aTau menGgaLas perKataan 'hunSa' itu seJak Lahir...berTaPa beRat dan seKsa nya dia...

pada awaL raWatan saL keLihatan tak seLesa dgn kaMi berDua munGkin seBaB dia teTap akan teraSa aPa panDangan meReka2 yg dah Tau keaDaannYa... taPi LaMa keLamaan bLe kaMi berdua meLayan dia saMa dgn paTient yg Lain, saL keLihatan LebiH seLesa dan ceRia, bertaNya iTu dan iNi... maLah aKu ngaN staff aKu taK aMik puSing haL tuh wLaupun paDa aWaLnya shaLina termaNgu2 bLurRRr jap meneLaah caSe noTe saL yg taK perNah2 dia buaT dLu coz naMa berbinTi tuLah...saLah aKu gak seBab terLupa nak bgTau shaLina awaL2 tentang hunSa tuh...aiseyyYYyy...heheheeHehhe...soRiiiiiiiiiii...

14 comments:

Anonymous said...

Hai Zu

Is it khunsa not hunsha. that mean person born with two reproductive organ ...male and female alas one organ are more dominant than the other but i think not both...So in this case male organ and hormone are more dominant than female..

Have you check salmi's organs zu hehehe , because nowadays we have seen what we called a crossdresser ... or gay or makyah or tomboy which are born with normal reproductive organ but unnormal mind. Some people are either highly masculine ,highly faminine or androgynous (exhibit strong traits of both )

Its very nice for you to empathy and understanding what salmi has been through..

You can have everything in life you want if you will just help enough other people get what they want..
A little bits of your support and understanding will go a long way for salmi hehehe

Bye .

Faz

arZOoo said...

alamkkkkk..salah ejaaaa lahh..wakakakaka..patutlah cam pelik jekkk...anywayyy thaks..kekekekke termalu lah plak... depends which one yg dominant after baligh they will know.heheheheee..

btw yg maknyah/ gay/ tomboy r diff story... tuh ntah apa2 ntah dlm pala dorng tuh but very difficult to understand n xplen...let them be lah...

ok lahhhhh..daaaaa

p/s nide sila jgn gelak kesilapan ejaan k..wakakakaka..ampunnn

ayang_mas said...

hi azu...

tgk tajuk mcm suspender jer...nak tau gak amenda hunsa tu..n of story baru la tau...KHUNSA laaaa...kalo nide baca sure kena kutuk ni...that`s ko awal2 lg minta ampun....wakakakaka

jaketbiru said...

pekara cam ni nide tak kutuk.. cam arzoo gak nide simpati pada takdir yang menimpa mereka nih.. tak minta dilahirkan sebegini.. tak minta di binti kan dan tak minta badan ber bin.. tak pernah dipinta orang lain memandang serong setiap kali dia melangkah...

ps.. mulianya hati ko arzoo.. ((up hantaran kawin 20%.. hehehehehe))

arZOoo said...

ayang,
nengok ayangg nak tak kutuk tau..nide baikkk..waakakkaak..kipas nide jap..tuh lah ayang ble taip ritu dok pk gak naper cam pelikkk jek ejaan nih tp tak dpt detect n ignore je lah...cuma termalu lakk ble faz btul kan tuh..wakakakakakakak...

nide,
ermmmmmmm...20% ek nide....ermmmm jap nak calculate..tut tit tut tit tit tut....
wahhhhhhhh!!!!! manyakkkk tuhhhh....kekekekekekekekek

Anonymous said...

hai faz,

nama u fazrul kan?? or fazli?? ke fazlan?? ataupun fazril?? hehe boleh berkenalan?? ;)

-cinderella-

arZOoo said...

wahahahahaha...dah ader peminat dahh...blog ni jadik tpt pertemuan dua kaum nih..kekkekek aminn..berkattt

Anonymous said...

Hi cinderella

Its so flattening me to have you want to know me...

But the truth is although just so much space in here but all filled with arzoo..

So sorry no but thanks anyway.

For Zura just have a nice days and always waiting for the new entries that will cheer up my days

Bye

Faz

Anonymous said...

khunsa ek...

x kisah sgt la pasal Salmi tu...
yang i interested ni...
saper ek shalina tu...
cun? size?...

keh keh keh...

m i n e r a l . . . said...

br nk tegur salah eja... faz dh ejakan :)

suruh la patient tu g JPN tukar binti tu... bole per... kang nk kawin susah lak...

err sy pon nk tau la shalina tu sapa cam nama awek lama jerk hauhauhau.. krim slam ramadan yerk :)

selamat berpuasa, maaf zahir batin.. berhati2 d jalan raya yer.

arZOoo said...

cinderella,
caiyuk!! caiyuk!!ehehheeh

faz,
wahahahahaha...aiseyy,abis saham sy trun..wakakakakaka

cool peberet,
ishhhh...ni yg jeless nih..ishhhh...takmo bgtau arrr..keekkeke

tun,
thanks tun, almaklum bm failed rituh..huhuhuuh...salmi dah tak dtg physio, moreover im not the right person to give advice, takpelah kite doa yg baik2 jek...wsalamm, me jwabkan...wahahahaahhah

m i n e r a l . . . said...

lutut ku mula terasa kesan sampingannya, byk sgt berjalan kt site kot... errr arzoo tlg fisioterapi kan hehehe

arZOoo said...

meh2 tun...ermmm...jap rasa lutut dlu..ermmmm....
tarikkkk nafasssssss..hnffffnnffff......
wachaaaaaaaaaaaaaa!!!
keekkekekekek

ayang_mas said...

patah kaki tun kang azu...dasat la ko ni...adeh,,,tetiba kaki ayg lak sakit...tlg azu...